Gecekusu Omergulsen kusmak bogazini da tahris eder bi sure sonra. Kolay mi minicik bebek icin. Insallah hemen toparlar kusmaz bi daha. Benim kiz kusmalari yuzunden 1 bucuk ayda anca 300gr almis. Suan 6200 ikizi erkek 7200. Dogduklarinda erkek 2850 kiz 2800du 50gr vardi aralarinda. Suan 1 kilo oldu fark.
Omergulsen Gecekusu kıyamam ikizmii cnm yaaa toplar inşallah biran önce hiçbir bebek hasta olmasın Allah sağlık, mutluluk güzel ömürler versin hepsine 🤲
Fatmaklc Omergulsen ver cnaım 4 aylıj oldu bes aya gırcez ben 4 aydan beri icine hemde bebe biskuvıde kırarak verıyroum ver bısey olmaz allahın ıznıyle
Omergulsen Fatmaklc çok sağol kuzum ben okadarına cesaret edemiyorum daha kimsemde yok bişey olursa diye korkudan denicem tesekkür ederim 💕
Zeynep_emire Merhaba ben bebeğime 5.aydan itibaren sade olanını verdim.doktor ve hemşire hanım ver demişti.sade olanını hafif sulandırarak artı anne sütü ile bebeğimi besliyorum.kilo alımı oldu.sadece geceleri veriyorum o kadar.🤗
Omergulsen Zeynep_emire merhaba cnm sade olanı hangisi bende öyle yapıcm inşallah toparlar zeynep ecrinim🤭 ve tüm bebekler 🌼💙
Omergulsen Bebeminnie aldım hepsini nerdeyse yemedi zaten 100 cc yi bitek gece döke döke zor içiyo okadar başka yemiyor
Zeynep_emire Omergulsen Ne güzel isim olarak adaşmisiz kızımın ismide zeynep 🤗 ari mama kutusu mavi sade yazıyor.hafif sulandirıyorum gece veriyorum bütün gece onu tokda tutuyor.🤗.Sabah yine anne sütüne devam.Aslinda doktorumuz sabah_akşam dedi ben bir süre yaptım kilo alımı güzel sonra sadece geceye döndük 🤗.kuzuma'da iyi gelir ins hayırlı geceler dilerim.🤗
Omergulsen Zeynep_emire evet ondan yazdım ismini adıyla yasasınlar bahtlarıda güzel olsun inşallah üstünde gece yazan sanırım ama bakarım tesekkür edeerim inşallahh iyi gelir sizede bizede sağol cnm 💙
Elifduman Ikrazumra19 canım anne olarak tabibi bebeklerimizin sağlıklı olmasını isteriz ama en ufak bi hastalıkta çok kilo kaybediyolar o yüzden biraz bonus olması lazım bir bebepin Benim bebeğimde zayıf çok şükür sağlıklı ama işte insan düşünmeden edemiyor
jap Omergulsen annem almış bize de gece uyumadan veririm diye içindekilere baktım süt tozu falan var o gaz yapmış olabilir ben henüz vermedim doktor verebilirsin dedi ama kararsız kaldım duruyo öyle
Libase Omergulsen canım 2 haftadır sütlü olanını bende veriyorum 5 ayına giricek benimde 8200 kilosu şuan 160 cc suya 3 tatlı kaşığı koyuyorum biraz fokurdatıyorum afiyetle yiyor bi sıkıntıda görmedim açıkcası
Omergulsen Libase iyimiş maşallh kilosu kuzum Allah sağlık versin benim kızım 6 bile olamadı daha göra 4 kilo iri bebek olarak dogdu çok üzülüyorum ama saglıklı olsunlar inşallahh teşekkür ederim bendde denicem faydalı olur inşallah 💙
duruliyasmom Omergulsen arı mama bebeklere yapılacak en kötü şeydir. İçeriği ne olacak? PİRİNÇ UNU, ŞEKER, SÜT TOZU vs... Sağlıksız bir şekilde kilo alsa ne almasa ne... Bence bu kötülüğü yapmayın bebeklerinize.
Omergulsen duruliyasmom haklısınız ama hepinizin yediği şeylerdi cocukken bende saglıklı bişeklde kilo alsın istyorum olmuyo doktor gelişim geriliği olur falan dedikce piskolojm bozuluyo biraz kilo alması lazım doktorda ver dedi zaten ama ben siz daha tecrübeli annelerede danışmak istedim 🌸