Olurmuolurmu merhaba aynı yazara ait bir kitabı geçen hafta okudum. Saçma bulduğum görüşleri oldu. Bence bebek yetiştirmede tek bir doğru olamaz. Yazar her cümlesini olması gereken budur üslubuyla yazmıştı hiç hoşlanmadım.
Kızım 19 aylık oldu sizin gibi büyüttük bu aya kadar bebekken eşim kucağında ayakta… bendeyse memede… kilosu artınca ben emzirdim eşime verdim o da ninni söyleyerek sohbet ederek uyuttu hergün bu şekilde oldu şimdi ikinciye hamileyim eşimin desteği olmasa (aile desteği ve maddiyatta önemli) bu kadar yakın yaşta çocuk yapmayı düşünmezdim.
Bence bi salsınlar artık şu anaları 3 yaşına kadar sadece biz bakacaksak evin işleri, özel hayatımız, iş hayatımız, ruh sağlığımız ne olacak?
Ben de yazar olarak bebeklik dönemi biterken çocukluk yılları için; “Her çocuk kendi hızında ilerler lütfen ittirmeyelim” diyen Bahar Eriş i öneririm.