Olurmuolurmu 0-1.5 yaş anne bağı önemlidir, annenin bebeği ne kadar beslediği yada ne kadar sevgi gösterdiği önemli değil bebeğin ihtiyaçlarını duyarlı olup, güvenle karşılamasıdır. İlk yılda ilişkide yani anne ve bebeğin ilişkilisinde güvensizlik baskın olursa, bir şeyleri öngörme, hem bilişsel hemde duygusal olarak gerçekleşemez ve bebek yada birey içe kapanabilir. Anaokul öğretmeniyim kendimi geliştirmek amacıyla çocuk gelişim kursuna gitmiştim kurstaki öğretmenimiz demişti anne bağı önemli mesela bi fenomenin görümcesi bizim kurstaydı arkadaşım o fenomen oğluyla kendisi ilgilenmiş kızına doğduğunda bakıcı tutmuş kendisi işten geç geliyormuş falan kızı annesini tanımıyormuş annesini istemiyormuş o yüzden bebek annesine güvenli bağlanmalı🌸