ksky Bugünler geçecek hep böyle olmayacak lütfen sakin olun🌸 Benim bebeğim de böyleydi artık elim kolum durduk yere stresten istemsizce titriyordu kilo alımı baya iyi gidiyordu doktorumuz çok sık emdiği için emzik önerdi alışsın atmasın diye sürekli elimle tuttum emziği, emzirme yastigini aldım yaslanarak uzandım kucağıma yatırıp emziği verip öyle uyuttum kendim de o ara dinlendim. Uyumama sebebi doktor hazımsızlık dedi sürekli emiyor bu yüzden kusuyor hazmedemiyor ve rahatsız oluyor miniğin derdi bu, ayrıyeten gazı da olabilir gaz çıkarmasını takip edin. Gerçekten anne kucağını çok arıyorlar yenidoğan döneminde adapte olamadıkları için tek sığınakları biziz çünkü biraz sabır, ben şu an 5.5 aylık zıpır gibi başını boynuma yaslayıp uyumadığı için üzülüyorum desem yeridir🫠