Obsesifk [bilinmeyen] 3 aşı dediğin ikinci ay yapılan değil mi tek verem aşısı biliyordum ben 3 tane yapılacak yani off benimki ilk aşıda katılıp kalmıştı yavrum inşallah bu sefer olmaz dicem ama büyüdükçe acıyı daha çok anlıyorlar
Obsesifk [bilinmeyen] malesef onların sağlığı için düşündükçe kalbim sıkışıyor ama yapabileceğimiz birşey yok 😢