Aynı durum bizde de var 2 aylık oldu oğlum. Doktor sadece burun için fizyolojik su verdi ama ondan da bişey çıkmıyo. Kusarak demişsiniz ama kusunca da balgam atmıyor. Nefes alırken zorlanıyor çoğu kez uykusundan uyanıyor. Ciğeri temiz dediği için doktor ilaçta yazmadı