Fitospan diye bitkisel bir şurup vermişti bize,sabah akşam bir çay kaşığı verin demişti.doktorunuza sorun isterseniz ben ısrarla istedim çünkü atamayınca balgamı ciğerlerine iniyor.hırıltısı doğduğundan beri vardı kızımın,onun için de bazı bebeklerde gırtlak tam gelişmez ondan olur hırıltı demişti.heycanlanınca ve tam uykuya geçmeden önce artıyor😕