Celik02 benım bebeğim entube olmustu solunum yetesızlıgı vardı. Ama ozel hastaneydı orası . Bence bu ozelden devlete yada zoelden ozele degısen bırsey olabılır. Cunku hızde cocuk doktoralarkna gıttık bu surecte gazdır kusmadır ne bıleyım grıp fılannoldu bırsuru doktora gıdıyoruz kıme sıra bulursak . Hepsı de once norolojık reflekslerını kontrol edıyor sorunca da ben norolojık olarak bı sıkıntı gormuyorum dıyorlar. Zaten sıkıntısı olan cocuklar bellı reflekslerı gerceklestırmede problem yasıyor yanı cocuk doktoru kolaylıkla farkedıp yonlendırme yapabılıyor . O yuzden bende dıyorum kı galıba hastanenın ıstedgı bırseydı. Yada ozel oldugu ıcın fazla para seysı de olabılır