gmz1991 Papatya-eylul88 merhaba. Malesef tam olarak geçmedi. Hâlâ bir tarafta daha şiş ve hafif sertlik de var. Ara ara ağrı oluyor kendimi yorduğumda. Ama yine de bikac ay öncesine göre daha iyi gibi.
gmz1991 Papatya-eylul88 yani doktora göre bi sıkıntı yok. Iç dikişlerin iyileşmesi zaman alırmış zaten hassas olması normal sanırım. Sizdeki sorun nedir
Papatya-eylul88 gmz1991 benim sol taraf aciyor hafif sislik var.sag tarafda bisey yok hatta geçiyor iz.sol sıkntı pjamam degince ,ufacik bisey degince,tezgaha vs.haraket ettikce oturup kalktikca acıyorr anlamadkm bemde cok canım skılıyor
gmz1991 Papatya-eylul88 baştan beri var mı şişlik sonradan mı oldu? Benim baştan beri var baya şiş ve sertti azaldı ama tamamen iyileşmesi uzun sürecek gibi
Papatya-eylul88 gmz1991 gmz1991 yani fark etmedim acikcasi hep bi şislik vardi ama şimdi daha belirgin.geldim yine 2.kez doktra bakalim.nedicek🤦🏻♀️
gmz1991 annemm719_ dikişlerin üst kısmı mi şiş sizinde? Göbeğe doğru olan kısım yani değil mi? iki parmak kadar bi alanda sertlik ve şişlik var. 6 buçuk ay oldu azaldı ama geçmedi hâlâ. Sağ taraf öyle sol daha düz.
Papatya-eylul88 gmz1991 acaba fıtık mı var ya ondan korkuyorum şislik varya tek tarafta.sizin hiç akliniza geldimi
gmz1991 Papatya-eylul88 ultrasonda görülürdü heralde öyle olsa. Birde ele gelen tek bi şişlik değil benimki dikiş boyunca var ama sağ tarafta fazla. Aklıma gelmişti araştırdım ama belirtiler farklı
gmz1991 annemm719_ kimisi keloid ile karıştırıyo da ondan sordum bendeki keloid değil içten şiş. Ben dikişi yapanla alakalı olduğunu düşünüyorum. Bi taraf iyi ama diğer tarafi sanki gerdirmiş sıkı dikmiş gibi değişik. Devlet hastanesinde yaptım doğumu özenmediler belki de bilemiyorum
annemm719_ gmz1991 benimde aynı şekilde estetik dikiş lazer dikiss denildi ama annemin normal dikiş olduğu halde hiç belli olmuyor dikiş izi sanırım sizinle aynı düşüncedeyim dikişi yapan kişi iyi yapmadı