Kozalak11 minikoglan evet sıcağını bizde duyduk arkadas geçen sene 4 Şubat’ta piknige gitmiştik öyle düşün dedi 😂
bebitonunannesi_ Kozalak11 siverek yaşanılır yer küçük ama imkanlar çok yani,cizre insanları daha çok doğuyu yansıtıyor .Siverekte yaşadım tercih edebilirsiniz derim
Kozalak11 bebitonunannesi_ ne gibi imkanlar var?. Biraz anlatır mısınız? 2 buçuk yaşında kızım var , 3 yıl kalacagiz
Sekerpare_ Kozalak11 Burada hiç arkadaşım yok ama gün geçtikçe gelişiyor. İki bebeğim var o yüzden de şu an pek çıkamıyorum. Ama cizrede polis eşimin kuzeni o demişti onlar da sık sık buraya geliyordu
bebitonunannesi_ Kozalak11 oralarda cafe restorant vs. var yani ama küçük yer .Çevre illeri d.bakır ,urfa haftasonlar gezmeye gidilecek yerler
Elfmsl Kozalak11 bence Siverek gayet güzel gelişiyor sürekli Hemde sakin yer eşiniz sıkıntı yaşamaz biz oradayız