Rengin140622 merhaba canm bende dün estetik oldum artık yazayım size sizin Tampon çıkartırken acidimi ben çok korkuyorum ya tapmon,dan . Birşey daha soracağım bazen hapşuruyorum kanama az oluyor.ve bu yüzdeki göz altı sisikligi ne zaman geçer ay gözümü açamıyorum dilim aşırı şekilde kuru oluyor yatarken k.b 😊siz oldunuz tekrardan yazayım dedim amalyat olduktan sonra sorularım daha arttı.