Evet kızlar daha önceden estetik için burun ameliyatı olmuştum ama önceki doktorum mahvetti burnumu artık nefes alamıyordum çarşamba günü revizyon burun ameliyatı oldum doktorumdan çok memnunum ben 2. Ameliyatımı olduğum için kaburgamdan kıkırdak aldılar şuan kaburgamda ağrı var çok morluk şişlikte olmadı sormak istediğiniz varsa zevkle cevaplarım