Firdevs40 ben kizimaa sbh sekiz gbi 90 cc yada 120 cc maama veryorum dha snra kahvalti ( oda kaşıkla yedireblcegim bi karışım yapiyorum) snra uyku uyannca corbasini , yanina giderse yogurt. dha snra ara oğün . dha snra aksam yemegi saati yine corba( gun icinde iki kerw corba ama genelde farkli corbalar ve icine ekmek ici atiyorum) dha snra uyursa uyuyor yine uyumazsa yine ara ogun gbi bsey. en son benim kizim 11,5- 12 gibi uyuyo uyumadanda inek stuyle muhallebi yapiyorum onu yiyo tamam . gece uyandgndada 120 cc mama. ve su. ( yanliz benim kizimda asiri istahsz ve zayif 1 yaşina girecek ve 9 kilo. bunlarin hepsini zorla yediriyorum. iki tane disi yeni cikti) demek istedgm sizinki az yyor bence cesit cesit seyler yapin birini yemezse birini yer insallah