sleepnessnami benuykukadiniyimm ay inşallah çıkıyordur çıksa bitirse de rahatlasa gerçi daha diğerleri var
hayalperest2310 sleepnessnami diş incisi olabilir ama inşallah en kısa zamanda çıkarır bizim üst dişler bizi maffetti üç gündür çıktı yukardan üst iki diş yanda da bir tane patlamış baya zorlandık aşırı zor
sleepnessnami hayalperest2310 inşallah daha çıkamadı ama bizi de mahvetti ne yer ne içer aç karna gezer