Kızlar ya bir hafta dır üst diş çıkma belirtileri vardı daha sonra üst sol diş sivri bir beyazlık oluştu resmen görünüyordu dün vardı hatta bu sabah bir baktım yok olmuş sadece şişlik ve şeffafımsı bir görüntü var neden böyle oldu o diş değil miydi acaba?