Lazerlimunafik dediğini de aklıma yazdım bu devirde kimseye guvenmeyeceksin gerçekten acımayacaksin da . Geçen yine bir kadını arabama aldım bebeğim de vardır yalvardı annem hasta yanına gidicem param yok diye insan acıyor aldım ama almamak lazım. İşte insan vicdan yapıyor yine alıyor. Aynı şey yarın olsa yok derim hatta artık biraz ters davranmak gerekir Allah affetsin yok kardeşim alamam dicen geccen ısrar ederse de hadi dicen çekil yürü… Malesef zaman onu gerektiriyor ☹️