orkideSeverim O abi vefat etmiş. 2 çocuk babası.. En başından kaydı izledim. Araba bozuk, sabah sanayiye bırakıcam. Yeni aldım arabayı, şoför arkadaşı bıraktım şimdi eve gidiyordum,bu soğukta seni gördüm diyor.
Katil de, iki tanesine el ettim kimse durmadı diyor.
O maskeyle kimse durmaz abim diyor.
Çok üzüldüm.
2 çocuk babası 40′lı yaşlarında bir adammış. Keşke, durmasaydı. Geberseydi soğuktan.