Aslidenizaksu ateşi kolay kolay çıkan bebek değil çok şükür.Hastalandı çok kötü ama ateşi olmadı.doğduğu günden beri bir kere aşı olduğunda çıktı.Sadece alnından yukarı kafa kısmı ara sıra sıcak oluyor.Ama işte huysuzluk,uykuya dalamamak,gece sık sık uyanma,salya,aşırı kaşıntı var ama diş etinde hiç belirti yok