Rugi ANM19 hayir hiç şişlik kızariklık olmadı...o yüzden şaşırdım bende görünce..ama şuan çok huysuz 😭
ANM19 Rugi üst dişlerini çıkarıyor olmasın?Benim bşr arkadaşımda öyle oldu.Alt dişler belirti vermedi ama üst dişlerin çıkması biraz sancılı oldu
Denizelif ANM19 benim kızım ama dis belirtisi olarak da tek salya oldu oda 2 aylikken basladi o yuzden bilemedim. Dis beyazlamadan şişmeden çıktı elimi falan ısırması ile fark ettim 😂
ANM19 Denizelif yok bizimki çok huysuz ağlıyor,zırlıyor,uyumuyo, uykudan yarım saatde bir kalkıyor sabaha kadar,öğlen uykusu da aynı şekilde.Salya ve kaşıntı da var ama diş eti tertemiz hiçbirşey yok
Rugi ANM19 alttaki bir diş patladi şimdi onun yanındakı nın başı gözüküyo ikisi birden cikiyo qaliba o yüzden
Nekwam ANM19 yani şöyle 7. Aydan sonda dunyayi keşfettikleri icin dis bi yandan huysuzluklari da artiyor genelde
ANM19 Nekwam 4,5 ne ki canım😂😂Sabah kadar her yarım saatde bir kalkıyor.En az 10 kez kalkıyor uykulu ama mızmızlanıyor bazen ağlıyor da ama sallıyorum tekrar uyuyor.Uykudan neden uyanıyor onu anlamıyorum.Tüm kontroller yapıldı çok şükür hiç bir sağlık sorunu yok.Ama atak dönemi de geçti.Çoğu bebek büyüyor etrafımda onlarda değil de neden benim sıpada oluyor bunlar😂
ANM19 snyck keşke bizde de 2 gece hatta 1 hafta olsun ama çıksaydı 1,5 aydır bu durumdayız ve ben bittim artık
ANM19 Denizelif yok aksine bizimkisi yüz üstü yatmaktan hoşlanmaz.Emeklemeyi öğrensin diye yüzüstü bırakıyorum max 3dk kalıyor sonra ağlıyor
Afragunn Nekwam 3 aylıkken mi çıkardılar dişlerini bizde üç aylığız ve bi haftadır huyu değişti eli ağızında sallayası çok fazla durup duruo ağlıo emmk istemio
Nekwam Afragunn 3 aylik ama dis genetik bizde babadan amca ogullari bilem 3 aylik çıkarmış. Sen de arastir bi sor canm yoksa 2 aydan sonra salya normal ve el emmesi bebelerde keşfediyorlar
ANM19 Denizelif aynen ben de diyorum tembel bıdık seni😂Maşallah tombik bir de karnı rahatsız ediyor herhalde😂