Aysnrd93 ben belli bir süre yemedim sonra yavaştan yiyip tepki vermesine baktım hatta dün çay kasigi ucu kadar yumurta sarısı verdim birşey olmadı ama tabidevam tamamen bitene kadar maa bana etrafımda ye yada yeme diyen yok ben yemiledimmi bitti bizimkilerede başta kilosu az dediler çünkü 2 aylıkken meme mama reddi olustusoyledim anlamadı kaynanm takı bebegi lmi kilucaginda yatirinca bebeğim kendini yirtana kadar bana sürekli meme ver en son dedim ben keyfimden vermiyorum mama takviye aldım tutturdu meme meme sağlıklı sanki ben bilmiyorum erken ek gıdaya geçtim bu seferde mama sağlıklı mama ver dedim en son mama kötüydü kimseyi dinlemiyorum geçen balık yedirdim kaynana kp zehirlenir dediler bende yokdedim araştırdım öyle verdim hicbirseyde olmadı tam tersi balık o kadar ona iyi ki doktorlar ozellikle verin diyor ilerde asla gelinim bana sormadikca ben birşey demicem alerji cikmayana kadar kilosu azdı simdi alerji sorunu çıkınca doktora gituruyorum diye yeter kilosu oldu artık laf dalisina girmekten bıktım ben yok dedikçe onlar yeter diyor skildim