Hanımlar merhaba bebeğim yedi aylık. 3 Haftalıkken alerji ile tanıştık kan testleri deri testleri üçüncü aya kadar teşhis edilemedi. Sonrasında gittiğimiz doktorumuz Süt ürünlerine bağırsak tepkili alerjisi olduğunu söyledi, domates ve Susam da deri tepkili alerjimiz çıktı. Diyetle bunların hepsini aştık ve şükür alerjimiz bitti diye çok mutluyduk. Ama 10 gündür yine başa sardık ben süt ürünleri fazla geldi sanıyordum ki bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadığımız yumurtadanmış. Daha öncesinde tükettiğimizde bir şey olmuyordu. Bizim gibi alerjisi sonradan ortaya çıkan var mıdır?