rodinsmomm eolmez kisiden kisiye gore degisiyor o ya. Ben hayatim boyunca bi daha asla saga sola donemicem sanmistim 😂😂 40im ciktiktan sonra normale donmustum Tabii 10. Gunden sonra da normaldim ama 40tan sonra tam iyilesmistim
eolmez rodinsmomm bennn oturup kalkarken yatarken aşırı zorlanıyorum çocuğumu sadece emzirmek için alıyorum kucağıma zorlarsam kötü olurum diye korkuyorum bi an önce hafiflesin inşallah 🙏🏻🥹
eolmez AkcaHnm inşallahhh yaa gerçekten artık o kadar çok ihtiyacım var ki bunaltmaya başladı bu sızı beni çünkü 🥹🙏🏻
tazemommyy eolmez bende öyle düşünüyordum sürekli dikiş yerime bakıyordum bir şey mi olmuş diye çok şükür geçti az dayan