naznasel bende öyleydim gerçekten hastanede o kadar iyiydim ki kendim yürüdüm ettim hiç bi aıkıntı yoktu ama tabi orda serum ağrı kesiciler falan anlamadım galiba eve geldim bugün ikinci günüm evde evde çok zorlandım ben yatmak kalkmak çocuğu bazen kucağıma bile alamıyorum