Snurdemir Merhaba, benim oğlum doğduğundan beri gündüz çok nadir uyur. 40’ı çıktıktan sonra emzirirken uyutup ana kucağına koyuyorum orada uyuyor bazen. Yatağına koysam anında uyanır. Emmeden asla uyumaz. Gaz problemimiz oldukça fazlaydı. Biogaia damla ve Nurse Harvey’s damla kullanıyoruz, onlar sayesinde biraz azaldı. Umarım bebeklerimizin ağrısı sancısı tez zamanda geçer ve rahatça uyurlar 🤗