Nureylul Misskokulum en geç 12 de uyuyor gece uykusunu doktor kaldır besle dedi ama kaldırıyorum yok hiç istemiyor kendi kalkıyor acıkınca bekleme onu sen mutlaka uyandır dedi Doktoru
Misskokulum Nureylul bizimki de 12 -1 arasi uyuyor 5-6 ya kadar acıkınca uyanıyor bence gerek yok uyandırmaya ben şahsen uyandırmıyorum uyandırınca emmiyorsa boşuna uyandırmis oluyorsun yazık bırak zaten acıkınca kalkacak
Snurdemir Misskokulum bencede uyandırmaya gerek yok onlar acıkınca kalkıyorlar zaten ne güzel uyuyor bebeğiniz maşallah
Sincapcik Snurdemir ben hiç bi iş yapmıyorum eşim yapıyodu akşam. Şimdi de annem geldi çünkü yapamıyorum yemek bile yiyemediğim günler olmuştu sütüm azalmıştı 😢
Menekse2793 Snurdemir bir tanıdığım da ayakta sallayıp uyutuyordu ama uyanana kadar ayakta yatıyordu bebek öyle alıştırmıştı çok zorlanıyordu
Yesimvolkanyamac Snurdemir aynı ben gündüz uyumak hiç gözleri kipkirmizi sürekli agliyor kucağa alınca susuyo gece çığlık atarak bağrıniyo napcam ben bile şaşırdım artık gece salla dur sadece hiç uyumaz çok yoruldum artık :(
Snurdemir Yesimvolkanyamac evet çok yorucu bi süreçteyiz inşallah bu günlerde geçecek ve biz keşke büyümeseydi bebek kalsaydı diyip bu günlerini özleyeceğiz. Allah hepimize kolaylık versin 🤲🏻
Meryemsnlk Sincapcik aynı durumdayım bıraktığım an uyanıyor kucağimda 2saat uyur bıraksam bazen dinlenmek için emzirme yastiğinda emerken uyuyor kaldırmıyorum 😊
Sincapcik Meryemsnlk ben çareyi kucağımda yatmakta buldum. Demin öyle kucağımdayken yan şekilde yattım uyuduk yarım saat ben de uyudum napayım 😂