Çevrendeki insanlar saçmalıyor süt yetmiyorsa kesilmişse (ki yoğunbakımda kalması bebeğin başlı başına çok büyük bir stres) ne yapalım yani aç mı kalsın? Niye bu kadar öcü gözüyle bakıyorlar mamaya anlamıyorum. Benim de sütüm bir anda tamamen kesildi gelmedi geri mama ile besleniyor oğlum bir kaç kişi bana da dedi leyfimden emzirmiyorum memelerim sarkmasın dedim kestim seslerini yani artık bu insanların mama verme kaygısını ben maddiyata bağlıyorum mama masraflı diye anneye baskı yapıyorlar bence