Snm_arya Bazı annelerin sütü olsa da kiloya yaramayabiliyor, anne sütü bebek için en sağlıklısıdır ama kilo alması da önemli ilk aylarda. Siz bol bol emziren, mamayı da emzirdikten sonra verin, az vereyim diyerek kontrolde üzülmeyin sonra. Mama kötü bir şey değil ki, 1 emzirme 1 mama yapmayın bence, her öğün emzirme, emzirmeden sonra mama yapın