Bende de aynı durum 3 ay 7 günlüğüz normalde atak haftasına daha var ama yaklasık 5-6 gündür çok huzursuz. Zaten gazlı bir bebek ama şimdi ekstra meme yerken ağlama krizine giriyor uykuya geçerken çok ağlıyor. Alerjik durumu da var kakada kan gördüm o kadar diyet yapmama rağmen. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Sizde durumlar nasıl bebeklerinizin hareket kabiliyetleri nasıl? Baş dik tutma, doğrulmaya çalışma kafayı kaldırmaya çalışma gibi girişimleri var mı bebeğinizin?