nsm benim bebeğim de sabah 7de kalkıyor akşam 7de uyuyor gün içi 4 uyku yapıyor 1-1,5 saat.
Ama her uykuya geçiş öncesi deliii gibi ağlar 3-4 dakika sonra dalıyor sadece gece uykusunda ağlamayı onda da uzun uzun rutin yapıyoruz. Gindüz yapmadığımız için ağladığını düşünüyorum. Belki sizd ede öyledir