Taksiciler evet adam seçiyor ve çoğu kişiyi almıyor
Ama sonuç bu mu olmalı?
İnsanlar saatlerce trafikte gece gündüz direksiyonun başında ve evine ekmek parası götürmeye çalışıyor
Yazık çocuklara
Nasıl bir ülke haline geldik yazıklar olsun insanlar gözünü kırpmadan adam öldürür oldu