Kızlar bu olay beni çok etkiledi, kolay kolay böyle şeyleri izlemem anksiyetem tetikleniyor. Ama bazen düşünmeden edemiyorum nasıl bir dünyaya çocuk getirdim. O böyle bir dünyaya doğmak ister miydi? Çok çok üzüldüm. 2 tane çocuğu varmış.
Yaşanan bu katliam mâsumiyeti ve iyi niyeti de katletti.
Bu tür olaylar, bizi biz yapan tüm olumlu özellikleri yok ediyor. Herkesi daha paranoyak, bencil ve korumacı hâle getiriyor.
Toplumsal çürüme yaşıyoruz. Bu gidişatın devamı ne olacak..