birinsan14 Bana doktpt ilk 4 ay sling kullan sonra kanguru demişti haberiniz olsun. Kanguru tommybaby vauva hipstar 6 in 1 vardı ben de çok memnun kullandım uzun süre
Aselincimom birinsan14 daha önce hiç kullanmadım o yüzden bilgi alıyorum bilgin için teşekkür ederim 😍 slinglere de bakayım o zaman ben kafam karışık çocuğu taşımak işgence gibi geliyo artık evde uyumadan işte yapamıyorum aslında dışarıdan çok evde daha rahat ederim iş yaparken diye düşündüm
Aselincimom Elifcsut teşekkür ederim biraz araştıracağım eğer bu markada karar kılarsam iletişime geçerim ☺️😍
Azra41 Aselincimom valla alma benim baya oldu kıralı ayagimi Haziran’da kirdim toparlanmam vs çok zor oldu doktor ameliyat etmedi emziriyorum diye 7 hafta alcidaydi kızım tam kucak bebegiydi o zamanlar merdivenlerden düştük ben onu koruyim derken tutunamadim ayagim kırılmıştı.
Minel-inannesi Aselincimom 3aya kadar sling sonrasinda solomombaby ergonomik yenidoğan aparatiyla kullandim 4.aydan itibaren. Benim kiz biraz ufakti o yuzden yenidoğan aparatiyla kullandim. Kizim 16aya yaklasiyo hala ara ara kullaniyoruz ☺️
Aselincimom Minel-inannesi biraz daha bekleyeyim o zaman 3. Aya bişey kalmadı 13 şubattan sonra alayım o zaman
birinsan14 Aselincimom ben sling çok kullandım. İlk başta endişe ettim ama bir iki seferden sonra alıştım çok güzeldi çok iyi oldu. Daha rahat geldi bana
Aselincimom Azra41 gözüm korktu şuan ben buzda paten yaparım o zaman kanguru işi iptal ev işleri de ne halt yerse yesin 😂
Aselincimom birinsan14 3. Ayda doktor kontrolünde doktora danışayım bi hangisi derse o zaman onu alayım
hiralies Aselincimom molmini plus bel destekli kangurusunu aldim hem fiyati çok uygun hemde çok memnunum e bebekte model olarak aynisi 600 liradan başlıyor molmini daha uygun barkadaslarima hep öneriyorum arkadasim beni dinlemeyip kanzin ksngurusunu aldı cok pisman oldu öneririm
Aselincimom hiralies yukarı da biri doktoru öyle demiş zaten 10 gün sonra 3 aylık olacak doktora danışayım
Tugce3493 Aselincimom kesinlikle sling almalısın yenıdogandan kullanmaya baslıyosun tasımakta zorlanana kadar. Hem saglıklı hem sıcacık tutuyo sarıyo her yerını.
butterflyy_ Kızlar bime gelmişti onu aldım 4 aylık olduk kullanmak istiyorum ama içine koyamıyorum tek başına birde omzumdan düşüyor kemerlerini sıktığım halde ürün mü kullanışlı değil mi yoksa ben mi beceremiyorum
Eloysa Aselincimom baktığınız model toddler olabilir daha büyük bebekler için toddler önerilir bebek beden ile başlayabilirsiniz doğumdan itibaren kullanılabilir. Ben bebek beden kullanıyorum çocuğum 3.5 aylık boyu 65 cm