Bende kabızlık sorunu yaşadım 3 haftalıkken başladı neler yaptım neler sabunla,lagmanlala yaptırıyordum ama ek gıdaya geçince düzeldi korkma ek gıdaya geçince düzeliyorlar ek gıdaya geçince mutlaka aç karnı çay kaşıgı kadar zeytinyağ ver zaten düzenlincede bırakırsın zeytinyağını