nursemomy 4,5 aylık olduk 3 aydan beri kabızlık problemimiz var o kıvranmalarına çok üzülüyorum alerjimizde var düşünmekten kafayı yemek üzereyim var mı yaşayan anneler ne zaman geçti sizde
bulutmom_ nursemomy internette gaz ve kabızlık için masajlar var zeytinyağıyla düzenli yapın iyi gelicektir işe yarıyor bence
Kevser1710 nursemomy bizde 7 aylık olduk kabız kızım popoya zeytin yağı sürüyorum hep baktım ıkınıyor hemen tuvalet pozisyonuna lıyorum onu kucağımda öyle tutuyorum baktım hala zorlanıyor bezini açıp bacaklarını karnına çekiyorum o da ıkınıyor zaten o anda ve çıkarıyor yardımımla bir de dulcasoft var ama o altı ay üstü bebekler için veriliyor ondanda vermiştim ben bitkisel ilaçtı
Ddmdd nursemomy benim.Bebeğim ek.gıdada brokoli.çorbası çok.İyi.geliyor zaten bağırsak içün çok faydalı emiyorsa siz için bol vol.onada gecer hemen de yapar
sema_068 nursemomy biz bu yüzden kolon filmi falan da çeikildik. Bizimde alerjimiz var. Alerjisi olan bişey tüketince hemen kabız olup kaka yapamıyor. Mesela kullandığım gaz damlasında portakal aroması varmış o bilr etkiledi poposunda şişlik oluyor çünkü. Emziriyorsanız bilmediğiniz bir şeye de vardır. Probiyotik zlın dulcosoft kullanıyoruz biz doktor verdi. 3 aydan beri
O1Anne nursemomy 1 çay kaşığı zeytinyağı verin birde kullandığınız damlalar varsa kabızlık yapmış olabilir
nursemomy Demir ilacı bile başlamadım yapmasın diye molfix bez kullanıyorum doğduğundan beri o yapr dediler
Kevser1710 nursemomy gün kurusu ver buharda haşla robottan geçir güzelce ver yada yulaf verebilirsiniz
asya1907 Şehriyeyi yağda kıpkırmızı olacak şekilde kızartın o şehriyeyi siz yiyin bı çay kaşığı yağ i da bebeğe verin. Ben denedim işe yaradı 2.si kulak çöpünu zeytinyağına bandırip poposuna hafif hafif koyuyordum anında yapıyordu Son olarak da karnına zeytinyağinile masaj saat yönünde.
Ddmdd Kevser1710 brokoli çorbası iyi.geliyor bağırsaklara faydalı blender ile çekin.içirin aynı gungün yapar
nursemomy Kevser1710 sindirebilir mi ki başka bir postta ek gıda 6.ay diye tartışıyorlar bu mesajları görseler napıyorsunuz derler
Kevser1710 nursemomy neden sindirmesin biz 5 aylıkken başlattı Dr ek gıdaya bebek sizin tabiki ben öneri sundum