Meczupanne ananasss calgel adında bir jel var çok zorlandığı dişlrinde sürüyordum anında rahatlıyordu tavsiye ederim
busra2709 ananasss bize doktor dentinox vermişti ise yaradı mı diye sorarsanız yine de çekti dis sancısını bir deneyin isterseniz
Esrakdr guldef evet canım 11 aylık olduk çok şükür 3 diş çıkardık başkada yok ama kuruduk gibi çocuk çok kötü
Selinaytul Esrakdr 9.5 aylık bebeğim 6 tane diş çıkardı ve 2 tane daha geliyor çok kaşınıyor :( diş dönemi çok zor