ananasss Kızlar kızım ükinci azı dişlerini çıkarıyor ve çok huzursuz calpol verdim ama etki etmedi bizim gibi olup diş jeli kullanıp memnun kalan var mı
nnnida ananasss osman gönülal tetagil öneriyor. Ben sordum jellerin özellikle kullanılmaması gerektiğini söyledi.
damlaa06 ananasss kuzenim.eczaci o onermisti bize calgel.jel kullaniyoruzz memnunuz meyve suzgecine anne sutu koyup dondurucuya atip dldondurup da verebilirsiniz
Esrakdr Valla canım denemedigim kalmadı hicbisey etki etmedi ben neler çektim halada çekiyorum. Hicbi çözüm bulamadım kendi kendine çıkarmasını bekliyorum mecburen
Esrakdr ananasss hemde çok zor uykuya hasret kaldım. Gecem gündüze gündüzüm geceme karıştı. 11 aylık olduk sadece 3 dış çıktı
aybars_mom ananasss bizim aile hekimi önermedi onların hiçbirini ya karanfil ezip temiz bi bezle masaj yap damaklarına dedi. Gerçi oğlum maşallah rahat çıkardı ben her ihtimale karşı sormuştum yani öyle dedi bana. Soğuk uygula parmağınla masaj yap dedi rahatlaması için
Suhedalm ananasss hem tetagil hem nurse harveys kullanıyorum tetagil şu an 400 küsür lira olmuş, nurse harveys daha uygun fiyatlı, ve içeriği temiz bitkisel içerikli bir deneyin isterseniz