Merhaba kızlar ben kilo almak için çabalıyorum günde 3 öğün yemek yerim gece yatmadan önce mutlaka yerim saat 22:35 gibi.Gecen ay kilom kontrol ettim 51 ,di şimdi tarattım 51 neden yaa normalde 42 kilo,dum bu arada kilo almak için çabalıyorum bu ay almayınca üzüldüm açıkçası neden olabilir kızlar lütfen yazar mısınız?yani mümkün olamaz tarti bozuk desem başka tartı tarttim ve yemek yedik alışveriş yaparken yemek üstüne nasıl ayni kilo olabiliyor kizim kilosu ayni 13 kilo geçen ay 13,dü ay umarım anlamışsınızdır.🥺