nkizilates herşeye bir kılıf buluyorlar kız benim oğlum 2 aylıktı meme mama reddi vardı 6 aya girene kadar sürdü sonra yumurta alerjisi çıktı megersem ondan kilo almıyordu sürekli benim çocuklarım siskoydu diyordu şimdi ben gastroenteroloji bölümüne götürüyorum bide alerji doktoruna diye her doktor farklı söyler fazla götürmek iyi değil falan dediler bende sonradan birşey çıkacağına biliyim dedim onun kızınin bıyık bölümünde kararma olmuş ergen hemen cildiyeye randevi almışlar dedim sizde gitmeyin normal aman olurmu bilmem ne iste bende kendi oğlumu götürüyorum dedim