OgretmenimKukla yazdığın herşeyi yaşıyorum bende doktor doktor gezdim kbb kulakta bişi yok dedi 2 yıldır çınlama sorunum var bide nöroloji ye gittim psikojilik duruyo dedi hiç boyun düzleşmem olduğunu demek gelmedi aklıma , yine baş uyuşması sebebiyle 3 ay önce mr çekildiğim için çekmedi mr temiz yeni çekinmişsin sadece siznüt atağı çıkmış için rahat etsin diye tomografi çektirecem dedi çektiler oda temiz , çarpıntım oldu kardiyoloji gördü holter taktı herşey çok güzel doktor hiçbir problem yok dedi sadece folik asit değerim sıfırlanmış ve d vitamini , en son geçen hafta ortopediye gittim röntgen çekti boyun düzleşmesi var ama bu kadar belirti verir mi bilemedim panik olabilir misin dedi ama fıtık var sa bu belirtiler olur beyin cerhhanıa git dedi haftaya gideceğim bakalım o ne diyecek. Gerçekten herkes bi problemim varmış gibi davranıyor halbuki anlamıyorlar hergün 2 ay olacak neredeyse bu belirtileri yaşadığım için panik olmaya başladım. Evde tekken başım döndüğünde yada ağrı girdiğinde aklım çıkıyor bayılacağım diye arada bir içim çekiliyor sanki canım çekiliyormuş gibi 1,5 ayda bu ilket yüzünden 9 kg verdim sofraya dahi yeni yeni oturmaya başladım sabahları afedersin ama bok gibi başım uyuşuk kalkıyorum bana ailem psikolojik diyor diyorum ki değil taktığım birşey yok yaşamış olduğum birşey yok birtek eşim diyor boyun kaynaklı senin diye. Gerçekten hayat kalitem çok düştü dışarıya çıkmak istemiyorum çünkü rüzgar estikçe başım dönüyor dönmekten ziyade değişik oluyor kafam güzelmiş gibi hep 2 aydır. Artık gerçekten anksiyete ye çeviriyor moralim çok bozuk . Siz aştınız mı bu durumu . Biri migren diyor biri sinüzit diyor bilemiyorum detaylı bi muayene olacağım tekrardan. Hani artık inan şu kıvamdayım doktor boyun fıtığın veya kristalin var bunları olur dese rahatlayacağım sanki gerçekten o durumdayım bebeğimle bile zor ilgileniyorum. Sizede çok geçmiş olsun inşallah iyi oluruz