bunemeselaa boyun düzleşmesi sadece boyun ağrısı yapacak diye bi kaide yok baş ağrısı,sırt ağrısı, elde kolda uyuşma vs yapabilir. İlerleme durumuna göre anksiyeteye bile sebep olabiliyormuş. Bende de boyun düzleşmesi var. İlk olarak pozisyonu düzeltmek gerekiyor ben de kambur dururum bazen ama aklıma geldikçe düzeltiyorum. Bi de aşırı basit kısa egzersizler var onları yaparsan çok rahatlarsın. Mideye vurması saçma diyolar ama bende de mideme vuruyor anksiyete yapıyor.