Asyasemin2013 İlk günlerde gazı kolay çıkarıyorduk sonra çıkaramamaya başladık bizde sizin gibi. Çıkmıyordu😃 sonra bizde vazgeçtik şuan 4 aylık. 2 aydan beri kendi acayip güzel çıkarıyor gazını
utkummm ebruozdemr ayni dert bizdede var bebegim 10 gunluk daha napicami sasiriyom bi cozum bulabildiniz mi
ebruozdemr utkummm vallaha uyanınca kollarımda evi geziyorum uyuyor bazen uyanıyor hemen eger beşik varsa beşikte salla benım beşiğim sallanmıyor sonra emzik kullanın benimki emzik tutmadı
utkummm ebruozdemr emzigi cani isterse aliyo bazen ogutturuyo almamak icin besik sallaniyo ama dalmadan koyarsam aglamaya basliyo durmuyo uykuya dalarsa oyle duruyo😕
ebruozdemr utkummm benımde öyleydi şoke zor günler geçirdim ki hepsini unutmak istiyorum ama daha 10 gunlük daha uzun yolun var biz 2 bucuk aylık olduk daha iyi en azından ne isteğini anlıyorm artık zaman zor ama hızlı geçiyor
1cocuksevdasi Deletedmom104 benimde uyuyup kalıyor ama uyurken çıkartıyorum uykusunda Allah korusun bişey olsa