Evam41 arkadaşımın yegeni 5 yaşında konuştu oda anaokuluna başlayıncs herşeyden önce akranlarıyla iç içe olmasını sağlayın falza sürmez 4-5 aya konuşmaya başlar çünkü bende aynı konuda müzdariptim. Ekran magruziyeti vardı. Çok şükür aştık biz onları. Konuşuyor şimdi çat pat 2 yaşında . Kreşede gidiyor. Sevebileceği bi öğretmeni olsun emin olun herşey çözülür