Dedektifgadget sanırım bir sürü şeye bakmıştı bende sürüntü ile sezaryen olmuştum dikişim yoktu ama içerde dikiş var olduğu için hastaneden taburcu olurken 7. Günde çağırdı 7. Günde gittiğimde 40 kontrolüne geleceksin dedi gittim 3 ay sonra gel smear testi alalım birde ben spiral istiyordum onu takarız dedi spiralden vazgectim kayıyo falan diye smear verdim sonrada gitmedim 🌝