livanurvealpinannesi61 Dedektifgadget ben gittim gitmeniz gerek ultrason çekip sorun varmı yok mu bakıyor doktor
One-life Dedektifgadget bende gitmedim çok yoğundum o sıralar bi daha da fırsat bulamadım bide tüplerimi bağlattım inşallah bi sorun yoktur
ecedurucbkc Dedektifgadget ben gitmedim 10.gunde ve 4.ayda gittim bı sorun yoktu ama gidilmesi lazım bence. Ben niye gitmedim bilmiyorum jdskkd
Nefin Dedektifgadget ben gitmedim. Doğumdan 1 hafta sonra gitmiştim ultrasonda baktı sorun yoktu. 40ında gitmedim . 1,5 yıl oldu bir sorunum yok
Dedektifgadget livanurvealpinannesi61 anladım öncesinde 4 gün suni sancı çektim ve sürekli alltan muayene oldum gitsem iyi olucak galiba
Dedektifgadget livanurvealpinannesi61 alltan bakılıyor mu 4 gün suni sancı çektim ve sürekli alltan muayene oldum artık tekrar bir muayene kaldıramam 😥
Dedektifgadget ecedurucbkc ay birde ben öncesinde 4 gün suni sancı çektim ve sürekli alltan muayene oldum 😅
ecedurucbkc Dedektifgadget 10.gunde gittiğimde dikişlerimi aldılar ve ultrasonla kontrol ettiler sadece. 4.ayda da sadece ultrason
Themom_ Dedektifgadget gitmeniz iyi olur yani ben 52.günde gitmiştim ultrason ile rahim iç dikişler vs baktı doktorum. Enfeksiyon vs var mı diye sürüntü falanda almıştı ne olur ne olmaz diye
Dedektifgadget Themom_ hmm anladım o zaman giderim bende enfeksiyon idrar yolu enfeksiyonuna mi bakılıyor