masumbiranne isyanhareketi bende ayni olayi yasadim el ayak buz ama atesi birden bi cikiyordu 39-40 tam bir hafta gecmedi uyumadi
masumbiranne isyanhareketi ewet deneyimledim ama dikkat et birden ateslenebiliyolar icinde atesi varsa disina vuruyo
PelinByrktr isyanhareketi üşüdükten sonra mutlaka ateşi çıkar hatta eller ayaklar buz gibi olur 1 saat geçmeden ateş gelir. Sıtmalanma denir böyle üşümeye ateş öncesi. Çok geçmiş olsun ateşi düşünce geçecektir. Doktora götürmüşsünüz zaten
isyanhareketi PelinByrktr yine götürdüm üşütmüş dedi bakalım parol ile pedifeni dönüşümlü içircekmişim inşaallah tüm bebeler iyileşir içindede benim çocuğum
PelinByrktr isyanhareketi çok geçmiş olsun evet biz de hastanede yatıyoruz şu anda enfeksiyon var kanında ağzının içi aft ve yara dolu çok zor gerçekten dilerim şu kış mevsimi bir an önce geçer de bahara çıkarız 🙄
1Eczacanne isyanhareketi havale her zaman ateşli gelmez, Allah korusun.. 3 yaşındaysa kafadan değil ağızdan ateşini ölçün bana idrar yolu enfeksiyonunu çağrıştırdı, Doktor arkadaşlar daha iyi bilecektir
isyanhareketi 1Eczacanne idrara bakmadı ama doktor poliklinikten geliyorum şimdi sadece sırtını dinledi boğaza baktı üşütmüş dedi bakalım inşaallah iyileşir