TubaB yok estağfirullah yanlış anlamadım. Ben hamileyken almıştım bilmiyordum. Ama kızım 23 derece altında üşüyor mesela. Gece üstünü bacaklarını sırtını sürekli kontrol ederim hiç çok aşırı sıcak görmedim tenini, terlemede olmadı hiç. Hep normaldi tog değerleri bebeğime uyum sağlamadı malesef. Kısa kol zıbın altı çıplak çorapsız giydiriyorum doktorumda bu şekilde giydirirsen sorun yok dedi 23/24derecede