Kokina07 bana biraz odanın sıcaklığına göre kalın gibi geldi giydirdiğiniz. 1 tog olması gerekmiyor mu acaba o derece çok yğksek. Normal gün içinde bile o kadar yğksek derece önermiyorlar . Tabi sizin bileceğiniz iş ama burnu tıkanır , terler… bazen soğuk değil sıcak hasta eder derler. Linçlemek için değil merak ettiğim için sordum 🙏🏻 yani ben mi yanlış biliyorum diye 🤔🙏🏻