mobesebesir sirinpatates benim de özellikle kışın böyle oluyor bulasiktan sonra falan biodermanin nemlendiricsini kullanıyorum o biraz iyi geldi
sirinpatates Marsila doktorun yazdığı kremleri kullandık xle başlayan biseydi xiobin mi ne hatırlamıyorum 3 gün sürdük yikandik gecti
zeynepgevil Egzama olmuş bende de var ellerini deterjana sokma çiğ domates yeme eline sürme bide eczaneden egzama kremi al geçer genelde strese bağlı çıkıyor
koyunshaun sirinpatates bende oldu ama koku falan oluyordu sonrasında mantar olduğunu anladım kremler falan kullandım geçti belkisizdexe öyledir dedim