Bizde RSV virüsü yaşadık bebeğim 40 cıkmadan zor atlattık bir hafta hastanede yattık gerçekten çok kötü kimse öpmesin kimse ellemesin ben artık eve misafir bile kabul etmiyorum AVM ler yasak tekrarlayabilirmiş doğduğundan beri sadece arabada geziyoruz gerçekten çok zor Allah yardımcımız olsun