4 haftadır geçmeyen grip hastane hastane dolaşan ben bugün iyi bir doktor buldum
Her testini yaptı sonuç hem covid hem influenza hem rsv çıktı bağırsakları şiddetli çalışıyormuş kakada kan pozitif geldi 3 gün daha evde tut geçmezse yatış mecburuz dedi.
Kaynanam annem vardı kalabalık ortamdan uzak tut ve kimse temas etmesin dedi yavrum çok zor günler yaşıyoruz bende çıkınca öpmüyoruz ellemiyoruz görüşmüyoruz evladımdan önemli değil dedim.
Kırılan kırılsın
Kimse çocuğunuzu öpmesin müsade etmeyin.
Bizede dua edin umarım atlatırız